A képzés célja

Amikor a prezentáción a projekt sikere, az ügyfél vagy a főnök meggyőzése múlik, csak egyetlen esély van. Ezért a cél a figyelemfelkeltő, érdekes és emlékezetes céges prezentációk számának növelése, a belső és külső prezentációk színvonalának javítása.

Várható eredmény

A résztvevők előadói képességei javulnak, kommunikációs eszközeiket képesek lesznek tudatosabban használni. Megtanulnak jól felépített, világos, érthető és könnyen követhető prezentációt tartani, mind a cégen belül, mind az ügyfelek előtt. Egyszerű és könnyen alkalmazható technikákat sajátítanak el, amelyeket azonnal használhatnak, és megtanulják a lámpaláz kezelésének technikáját is.

Kinek ajánljuk?

Azoknak, akiknek gyakran kell prezentációt tartani, de nem szeretik. Azoknak, akik szeretik, de érzik, hogy még fejlődhetnének. Azoknak, akik a prezentációjuk után nem kapnak kérdéseket (vagy megrendelést az ügyféltől).

Rövid tartalom

Milyen a jó prezentáció: kommunikációs alapok a beszéd és a testbeszéd szintjén. A meggyőzés eszközei. Céltudatos szerkesztés. A kevesebb több elve. Adatok, statisztikák, kimutatások a prezentációban. Sok információ átadása röviden. Ki a közönségem – szabályok a kommunikációs hexagram alapján. Előadói eszközök használata. A lámpaláz kezelése. A tartalom és a forma összhangja: a prezentáció formai szabályai. A puding próbája: előadás tartása a csoportnak.

A képzés két napos, csoportlétszám minimum 8, maximum 12 fő. A képzést megelőzően a CQ Teszt™ felvétele szükséges.
A képzést követően 3 alkalmas sms-alapú utánkövetés a résztvevőknek. (2017. 1. negyedévében térítésmentes.)

Oktatók

Mária.png

Barra Mária Ph. D. (LinkedIn)
vezető tanár, coach

A Barra Kommunikációs Intézet vezető tanára, 30 éves rádiós bemondói és műsorvezetői tapasztalattal rendelkezik. Szakterülete a beszédtechnika.

Szádvári Judit (LinkedIn)
képzési vezető, oktató

10 éve erősíti a Barra Kommunikációs Intézet oktatói csapatát. Szakterülete a konkrét, világos, „koszok” nélküli kommunikáció, illetve a sportkommunikáció.